ΑΠΟΨΕΙΣ

Μαθήματα Δημοκρατίας από την 28η Οκτωβρίου

1

Της Συμεώνας Χατζίρη

Μετά την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2017 πολλά μπορούν να σχολιαστούν. Από τις δηλώσεις των αρχηγών των κομμάτων της κυβέρνησης μέχρι τις ενδυματολογικές επιλογές εκπαιδευτικών  στην κάτω Ραχούλα.

Αυτά λοιπόν απασχόλησαν τον μέσο Έλληνα στον φετινό εορτασμό της εθνικής μας επετείου, παρακάμψαμε τις κληρώσεις για τη σημαία στα σχολεία – άλλωστε τι μας πειράζει αυτό μωρέ – και αφήσαμε παράλληλα να περάσουν «κάτω από το τραπέζι» ανεκδιήγητες συμπεριφορές και απόψεις που εκφράστηκαν εκείνη την μέρα είτε με λόγο είτε ακόμα και με έργο στις ακραίες περιπτώσεις.

Δημοκρατία στην Ελλάδα του 2017

Μέρος πρώτο.

Θα ξεκινήσω με ένα θέμα από τα παλαιότερα που μας απασχολούν σε αυτή την χώρα και ξεκίνησε από τις αρχές του 90’ και υπάρχει μέχρι και σήμερα: Γιατί άνθρωποι άλλης υπηκοότητας να σηκώνουν την ελληνική σημαία στις παρελάσεις;

Αγαπημένε Έλληνα πολίτη,

Βρίσκεσαι στη χωρά που γέννησε τη Δημοκρατία, στη χώρα του Ξενίου Διός, στη χώρα που  κάποτε η αριστεία και η αρετή βρίσκανε αποδοχή και στήριξη. Τι σε έπιασε ξαφνικά; Τα παιδιά που μένουν στην Ελλάδα και μεγαλώνουν σε αυτή τη χώρα είναι εξίσου Ελληνόπουλα με τα παιδιά σου. Μεγαλώνουν, σπουδάζουν και διδάσκονται τα δικά σου ήθη και έθιμα.

Εσύ αντί να τα αγκαλιάσεις και να τους δείξεις αγάπη, αποδοχή και αναγνώριση για την προσπάθεια τους να γίνουν γνήσια μελή της νέας τους πατρίδας γιατί τα διώχνεις; Γιατί τους φέρεσαι ρατσιστικά; Γιατί τα διαχωρίζεις; Γιατί αφήνεις αποπροσανατολισμένους ανθρώπους, ανθρώπους που φορούν μαύρα ρούχα, να σπρώχνουν και να επιτίθενται σε μικρά παιδιά; Τι εντύπωση θες να τους αφήσεις; Ποια είναι η παιδεία σου τέλος πάντων και πόσο ανισόρροπος είσαι; Αποκαλείς Έλληνα τον Αντετοκούμπο και τον Δήμα, αλλά η μικρή Αννούλα επειδή ακόμα δεν χαίρει παγκόσμιας αναγνώρισης πρέπει να λιντσαριστεί;

Αν ναι, ντροπή σου!

Μήπως οι παππούδες σου και οι μπαρμπάδες σου δεν ξενιτεύτηκαν ποτέ; Μήπως εσένα σου άρεσε όταν σε είπαν «παράσιτο» και σε εκμεταλλεύτηκαν; Μήπως στη δική σου ράτσα δεν υπήρχαν εγκληματίες; Μήπως λησμόνησες τον Φωτόπουλο τον θανατοποινίτη;

Ή μήπως ξέχασες πως ο θεός σου έφτιαξε τον κόσμο χωρίς σύνορα;

Μέρος Δεύτερο.

Η κλήρωση για τη σημαία.

Και όσο εσύ αγαπημένε Έλληνα έχεις το νου σου στο πώς να μην κρατήσει τη σημαία στην παρέλαση το «ξένο» παιδί που κατά τα άλλα είναι μια χαρά άριστο και αξιόλογο, η «πρώτη φορά αριστερά» ήρθε να σου δώσει τη λύση.

Ούτε το άριστο ελληνόπουλο που έχει το jus sanguinis θα κρατήσει τη σημαία, ούτε το παΐδι που έχει το Jus Soli και είναι και αυτό άριστο και προσπαθεί.

Αντιθέτως, τη σημαία θα την κρατήσει κάποιος μέσω κλήρωσης και άκριτα. Είναι πραγματικά τραγελαφικό, προτιμάς και δέχεσαι να κρατήσει ψηλά την σημαία σου «όποιος να’ναι» παρά κάποιος άριστος;

Μέρος τρίτο.

Γιατί σου αρέσει να τυφλώνεσαι ανά περίπτωση;

Σε μια χωρά που έχει γίνει δεσποτάτο, σε μια χωρά που την ξεπουλάνε κομμάτι- κομμάτι, σε μια χωρά που οι πολιτικοί της δεν χύνουν (όχι) αίμα, αλλά ούτε και ένα δάκρυ για τη σημαία της δεν κάνεις επανάσταση.

Δεν φωνάζεις, δεν βγαίνεις στους δρόμους, δεν ζητάς να σε εκπροσωπήσει κάποιος βαθιά πατριώτης. Μόνο γκρινιάζεις και κάνεις πως δεν βλέπεις, αλλά για να βγάλεις το μάτι του συμπολίτη σου έχεις οπτικό πεδίο.

Επίλογος.

Αν ο κόσμος είχε μάθει εδώ και χρόνια να αγαπά, να αποδέχεται και να μην είναι ρατσιστής στο χρώμα, στη φυλή και στην θρησκεία σήμερα δεν θα υπήρχαν Τζιχαντιστές.

Digital Marketing στην Ελλάδα από την Value Marketing House

Previous article

Η σημαία ως αντικείμενο κλήρωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Next article

You may also like

1 comment

  1. Δεν ξέρω γιατί μαύρο το κουτί !!! Αλλά ίσως το όνομα του να πηγαίνει σε μερικές περιπτώσεις και γάντι με το λεγόμενο “κουτί με τις …. μπιπ,.( το μπιπ ανήκει σε εμένα, αλλά το κουτί στην συγγραφέα ) διότι αν το κουτί δεν είναι μαύρο λόγω της γνώμης που γράφει η αρθρογράφος τότε πως δικαιολογείται αυτή πάνω-κάτω ηθικά τουλάχιστον να συναυτουργεί με περανοϊκούς δολοφόνους με θύματα παιδιά τα οποία το μόνο σφάλμα τους είναι ότι έκαναν αμέριμνα ποδήλατο ή ήσαν απλά επιβάτες σε ένα σχολικό λεωφoρείο; Διότι η συγγραφέας από ότι κατάλαβα εμμέσως κατηγορεί τα θύματα ότι ήταν ρατσιστές και εξ αυτού για αυτό έπαθαν ότι έπαθαν. (τά ηθελες και τα πάθες δηλαδή τους λέει η συγγραφέας). Βρε κανένας εισαγγελέας;

Προσθήκη σχολίου